Post by lujaltebuge on Feb 16, 2022 17:18:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PUBG MOBILE: Aftermath IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelig utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ PUBG MOBILE: Aftermath 2022 version ▞▞▞
Selve spillet er greit, men jeg mistet all respekt for pubg etter at de fullstendig forsømte metro, det var greit i sesong én, alle skjønte at de bare hadde justeringer å gjøre, så har de aldri endret det eller lagt til noe, ingenting har blitt balansert og det er vært så mange glitches, fortsatt er det så mange glitches, det er ærlig talt en fullstendig skuffelse fordi alle elsket metro, det var veldig gøy, jeg har ikke engang spilt vanlig pubg siden det kom ut, men jeg slutter nå, fiks spillet ditt
Spillet utestenger kontinuerlig kontoen min i 30 minutter til tilfeldige tidspunkter under spilling, og det hjelper ikke å ha godt internett og avinstallere og installere spillet på nytt, men jeg elsker Payload-modusen på spillet som er morsomt.
Dette spillet var bra i løpet av de siste 3 årene, og i dagens oppdatering var jeg på platinanivå og det tok å være tilbake til gull IV. Jeg vil ha nivået mitt tilbake. Du bør gi meg platinanivået mitt, ellers ber jeg alle om å ikke spille spillet ditt.
Hvis du vil ha et spill der, vil du jukse. Det var det. I dette spillet kan du fly, hoppe fra bygninger, se hvor de andre spillerne er, sikte bot og øke skaden din. De sier noe om en bandpanne. Men jeg vet hva det er. I begynnelsen var dette spillet virkelig dårlig. Men det er nå et spill for juksemakere.
den nye oppdateringen var gal🤣
Det er littvdårlig grafikk som at jeg klikker i spille
du er veldig dårlig
Jeg har ikke kropp
Anti-juksen er mye bedre enn den pleide å være. På enheter med tre/fire store kjerner ville en annen hovedtråd vært fint siden de fleste planleggere ser ut til å sprette arbeidsbelastningen til og fra hovedkjernen under lett termisk struping som resulterer i mikrostamming. En benchmark i spillet ville være fint for fremtidig relevans og sammenligning av enheter. Mange telefoner som støtter det har fortsatt ikke 90 bilder per sekund tilgjengelig.
Hver gang jeg mottar noe som i gaver i posten, uansett om de var for sekunder eller minutter siden, er de alltid utløpt, men bortsett fra det har jeg aldri forsinkelser eller feil eller feil kjører helt perfekt på telefonen min bortsett fra e-posten
wow, det fungerer ikke veldig bra med cjromebok, men bortsett fra det er det et ganske bra spill, god grafikk, kontroller og bra spill, den eneste ulempen er at menneskene du kan spille med ikke er veldig høflige og hyggelige...
ikke verst
PUBG MOBILE: Aftermath ஆக்ஷன் cvq
Pupg er drit
Jeg har bare ventet en hel time på å spille et enkelt spill på solo classic spilte ett spill fint, så var matching vanvittig lang Fiat patetiske nye moduser patetiske nye kart, og jeg kan ikke engang spille noen av de gamle jeg synes synd på alle som betaler en krone jeg er tvunget til å spille kart og modus jeg ikke liker eller vente en time på en enkelt solokamp det blir verre jo høyere rangering du er like godt med duoen DUDG DU HAR SAMME GAMLE GLITCHY PROBLEMET TAKK
ليسات جيد جدان
Du suger, jeg kan ikke installere den
Tar opp mye plass, laster ikke alltid, bra spill, men det er til tider veldig tregt. EDIT Spillkvaliteten avhenger virkelig av enheten din og wifi-kvaliteten. Dårlig wifi vil i stor grad påvirke opplevelsen din, og hvis telefonen eller en annen enhet kan kjøre den, har du et større problem. Men spillet trenger mer variasjon. Det blir kjedelig å gjøre den samme sangen og danse om og om igjen.
Gk
Se, så langt har det skjedd to ganger i den nye "Metro Royale"-spillvarianten. Jeg mistet forbindelsen mens jeg var i et spill, og da jeg kom på igjen, forsvant alt utstyret mitt! Bare borte! Jeg hadde 750 000 kreditt rustning og hjelm sammen med 300 000 kreditt-elementet for å være immun mot stråling. Mine våpen og vedlegg skjønt ... herregud! Så mange timer bortkastet! Jeg elsker dette spillet! Hvis du kan fikse dette og erstatte alle tingene mine som har gått tapt, er jeg sikker på at du kan se hva jeg hadde. Fra begge gangene skjedde det. Takk. Jeg tror.
Action. Oppdater : December 01, 2021. Krav : Android 4.1+. Innholdsrangering : ... Call Of IGI Commando: Mobile Duty ... PUBG MOBILE: Aftermath APK
Vakker
PUBG MOBILE: Aftermath Hành động zukl
Kult å ha PUBG på mobil, men det er noen feil. Spillet får noen "lagspikes" omtrent hvert minutt, og det er låst til 30fps.. burde vært 60fps for en jevnere opplevelse
Det tømmer telefonens batteri...
Jeg spilte dette spillet bare for å slappe av og ha det gøy med vennene mine og kjæresten min. Denne nye oppdateringen lar imidlertid ikke kjæresten min, eller de fleste av vennene mine, leke med meg, fordi jeg er i et høyere nivå. Hvorfor kan jeg ikke rangere push med vennene mine, uavhengig av nivået vårt? Jeg brukte mye penger på dette spillet, men denne oppdateringen tvinger meg til å slette det og laste ned noe annet. Med mindre de løser dette problemet snart.
Får ikke logget inn i spillet. Låser seg hver gang uten synlig årsak.
Mange feil og feil i ny oppdatering. Helt uspillbar!!! Elsket spillet tidligere til tross for dets mangler, men nå er det uutholdelig. Pingen forblir alltid 600+, noe som er absurd. Utviklere bør gjøre spillet lettere og ikke tungere!!! Bare avanserte enhetsbrukere vil kunne spille og andre vil lide.
Fantastisk grafikk, balansert matchmaking, min eneste ulempe er å bli sparket når jeg kommer inn i et kjøretøy, jeg har en ganske stabil forbindelse, så det er sannsynligvis serverne som trenger en oppdatering.
ELENDIG👆👆👆👎👎👎🖕😪
Det er mange hackere, og de lar dem bare!!!!
Det beste overlevelsesspillet jeg noen gang har spilt på telefonen. Spillet har mange GameMods, har mye sking og har mange ansatte å gjøre og tjene. Dette spillet fortjener 4,5 stjerner! Beste spillet for telefonen, men med få minuser, hvis dere vil, er det bare å laste ned og prøve å spille! Men det er en ting jeg ikke liker, er trening, før kampen starter må du fullføre trening, men det er få ting de ikke har lært! 1. hopp 2. Croach 3. Kjør bil. Så det er 4,5!
Space Legends: Adventure Game Äventyr brn
De 39 beste android-spillene du kan spille med venner online
Spillet krasjer da jeg valgte frisyren min første gang jeg fikk tilpasse karakteren min. Vet ikke om det bare er telefonen min som er en Galaxy J7 2015, men uansett, vær så snill å fikse.
Jeg synes du bør slette spillet fordi denne spillpuben har gjort faren min gal. han er mer interessert i mobilen nå på grunn av pubG på en dårlig måte. han hører ikke på noen lenger og raseriet slutter og blir raskt oppmerksom. Jeg har blitt sendt til rommet mitt flere ganger mens han leker. Jeg stiller ham spørsmål og han svarer ikke, og når han dør i spillet blir han med på meg, men han slår meg ikke eller skader meg, men han lener seg på meg og sa at jeg må gå på rommet mitt og jeg synes det ikke er gøy
Den er dårlig veldig dårlig
Noe er galt med nye oppdateringer antar jeg. Jeg fullførte våpenmesteroppdrag mer enn 3 ganger, men jeg fikk det ikke. Min venn får hans i første forsøk. Vær så snill å fikse :`(
Ganske bra, men grafikken er...ikke like bra sammenlignet med størrelse og ressurspakker🎃. Den har mange...feil og glitches, men totalt sett er jeg...fornøyd.
Jeg pleide å kunne logge på via facebook, men nå lar det meg ikke. Alt i alt bra spill! Bare VENNLIGST fiks dette problemet slik at jeg kan spille igjen! Takk..
👎🏻
Den nye oppdateringen har problemer med å tilpasse seg enheter... jeg må starte spillet på nytt etter 2 kamper, ellers henger den og knappene reagerer ikke
PUBG MOBILE: Aftermath Екшн qmef
Det som jeg hater litt med pubg det er enkelt til å vinne
Spillet pleide å være bra, jeg har spilt siden sesong 7, og nå skal jeg bare slette det. Lags bufferer ping-hoppene superhøyt ingenting hjelper de ser ut til å være mer interessert i at folk bruker penger i stedet for å fikse de virkelige problemene med dette en gang så store spillet. Ha det